Berdal header

Gripline emmers in jaarverslag 2017 Zevij-Necomij

2 augustus 2018

In het jaarverslag 2017 van Zevij-Necomij, inkooporganisatie voor de technische groothandel en de ijzerwarenvakhandel, is een interessante rol voor Berdal weggelegd. En in het bijzonder voor onze Gripline emmers. De titel van het jaarverslag is Bucketlists & Big Data. Leveranciers van Zevij-Necomij onthullen hun bucketlists en als er dan toch over emmers gesproken wordt, dan komt Berdal vanzelf om de hoek kijken.

Door het jaarverslag heen is de levenscyclus van een Gripline emmer te volgen. Van de gebruikte grondstoffen bij de productie tot de distributie (waarin Zevij-Necomij ook een belangrijke rol speelt) en van de winkelvloer tot de bouw. Aan elke stap zijn interessante data gekoppeld om zo ook weer een link te leggen met de titel van het jaarverslag. Het document (uiteraard kunnen we dit interne Zevij-Necomij stuk niet tonen) is een mooi voorbeeld van hoe een jaarverslag meer kan zijn dan een feitelijke weergave van bedrijfsresultaten.

Naast de cyclus van de Gripline emmers, die als rode draad door het verslag loopt, heeft Zevij-Necomij ook volop ruimte geboden aan leveranciers om terug te blikken op 2017 en vooruit te kijken naar de toekomst. Erg leuk om met Gripline op een dergelijke manier onderdeel te mogen zijn van het jaarverslag van deze marktleider op inkoopgebied.

Ga terug

Op de hoogte blijven van Berdal?

Volg ons op LinkedIn en je ontvangt alle nieuwtjes vers van de pers, direct op je LinkedIn tijdlijn.

Berdal op LinkedIn

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en we bezorgen alle ins-en-outs direct in je mailbox.